Головна » 2011 Квітень 1 » Автобуси для інвалідів у Луцьку
18:59 Автобуси для інвалідів у Луцьку | |
Урочисте відкриття маршруту відбулося 31 березня на одній із зупинок громадського транспорту неподалік гіпермаркету «Там-Там». Перший автобус, який представило ПП «АТП №1», має загальну пасажиромісткість 43 місця. Туди може поміститися за один раз троє людей на інвалідних візках. Крім того, у салоні є ще 15 посадкових місць. [ З 1 квітня рух розпочне два таких спеціально обладнаних автобуси за міським маршрутом № 24 «Єршова-Вересневе». «Маршрутки» з пандусами поки не будуть їздити за всіма маршрутами у Луцьку. За словами луцького міського голови Миколи Романюка, потрібно більш детально дослідити, де такі автобуси є необхідними, там і пускати їх на маршрути. «Тут потрібно вивчити проблему, чи це потрібно. От наприклад, пандуси. Їх зараз наробили стільки, але заїхати на них не можна. Ми зараз запускаємо по різних маршрутах, а далі будемо координувати цю роботу», - зазначив Микола Романюк. Люди з обмеженими фізичними можливостями нововведенню радіють, проте висловлюють свої побажання водіям. «Хотілося щоб водії не були «шумахерами», адже що сидіти на сидінні, а що у калясці – є різниця. Тебе може викинути із неї. Щоб пам’ятав, що везе людей», - просить Валентин Шабунін, який змушений пересуватися на інвалідному візку. Водночас інваліди хочуть, аби водії не ігнорували їх, коли бачитимуть на зупинках громадського транспорту. «Він повинен вийти допомогти - цей пандус вийняти та, мабуть, допомогти заїхати. Та й взагалі бути обережним, коли бачить, що заїжджає людина на візку», - переконаний Олексій Сундіїв, ще один інвалід-візочник. Тим часом, перевізники розуміють, що такі нововведення потрібно впроваджувати, але зізнаються чесно – якби не умови конкурсу, то навряд чи купували б такі дорогі автобуси. «На сьогоднішній день перевізники хочуть чи ні, але вони згідно із законом змушені це зробити. Якщо я вам скажу, що це була моя добра воля купувати автобус на 40% дорожчий, - то трохи покривлю душею. Проте потрібно повертатися обличчям до людей з особливими потребами і це треба робити», - зазначив директор «АТП №1» Олександр Шаміс. Після проведення конкурсі на перевезення пасажирів містом також почнуть курсувати 4 автобуси ПРАТ «Луцьке АТП 10701» та 2 автобуси ТзОВ ВТП «Санрайз». До речі, звичайні маршрутки коштують 390–400 тисяч гривень, а вартість автобусу для осіб із обмеженими фізичними можливостями збільшується приблизно на 100 тисяч гривень. | |
Категорія: Безбар`єрність | Переглядів: 1211 | |
Всього коментарів: 0 | |